dijous, 13 de març del 2008

Hay una carta para ti



" Hola Monito :)

Després d'un dia molt esgotador trec al màxim les meves últimes forces que hem queden per fer el meu últim acte de presència consient. El dia ha sigut raro, feia núvols, i això que havia començat amb un sol Spectacular Spectacular. Semblava Juana la Loca. Bueno ja parlarem d'això. El motiu d'aquesta carta era dir-te (m'interromps amb una trucada telefònica teva a les tantes de la nit, d'aquelles que estic ansiosa amb el mòvil al costat perque tinc ganes de sentir la teva veueta) una cosa molt important però ara no te la puc dir, hem persegueixen els monstruos de la noche pero tranqui que ja som amics. Però igualment no m'enrecordo. Da igual mira, love is in the air, everywhere where is My Monkey na na na... Love of Lesbian-Love of Less-B- Less(B)lovesGueyitoMonkeisito (fent una O petita amb els llavis jijiji) See you demain mon amour. Per cert; queden signats els papers conforme soc part d'aquest blog. XXX "