dimarts, 18 de març del 2008

Ataque de mimos i nostalgia

Vale, ara tu estàs pendent del que jo pengi i això
és una miqueta putadeta per mi perque és
bastant difícil arribar al teu nivell, però bueno
intentaré ser jo mateixa que és així com et vaig conquistar i com encara te tengo en el saco nene. I per una vida.
Ara mateix mataria a la teva mascota lagartija per poder fer-te besitos com els de la foto, menjar-te a besitos, fer un tentempié de besitos a aquestes hores de la nit com els que feiem en les saturday night fever d'estiu.
Cariño escòltam, estic 100% segura de que demà aprovaràs, jo confio en tu, el que falta és que tu confiis en tu mateix per acabar de donar-te el empujoncito final que ningú més pot donar-te. Ara ho has treballat i les tens totes per tenir bons resultats d'això. Després ja vindrà la resta (uni) del que aquest quatrimestre també tinc bones perspectives. Junts ens ho treurem i podrem viure l'estiu a la nostra manera, i tornarem a les nits de dissabte, mil hores al llit els diumenges al mati, les passejades en bici, tots els racons de la colònia i el FIB. I farem l'amor a totes hores i a tots llocs, sense preocupar-nos del temps i dels demés. I ens estimarem Jordi, com hem après a fer-ho durant un any i seguirem aprenent cada mes més que passem junts. Bona nit rei :) GUAPO

2 comentaris:

Mari i Jey ha dit...

I ens estimarem Jordi, com hem après a fer-ho durant un any i seguirem aprenent cada mes més que passem junts.


M'emociones

Mari i Jey ha dit...

Et confesso que jo he plorat quan he llegit el final de la teva historieta